مرحله دوم طرح «فروش‌طلايي» باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران با اختصاص ٧ میلیارد ریال جایزه نقدی با هدف احياء و تقويت دستگاه‌هاي POS و ارتقای سطح روابط میان بانك و پذيرندگان پایانه‌های فروش، به مدت ٦ ماه از تاريخ یکم خردادماه سال‌جاری در جریان است.

اقتصادگردان– به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در این طرح شاخص‌هاي رسوب منابع و
برآيند درآمد و هزينه پذيرندگان (POS) در طول مدت زمان اجراي طرح نقش
تعیین‌كننده‌ای در اجراي مطلوب آن ايفا مي‌کند.
در اين طرح، پذيرندگان
براساس حداقل (مجموع مبالغ تراكنش‌هاي پايانه فروش و ميانگين منابع كل
حساب‌هاي خود به غير از حساب بلندمدت) در طول مدت زمان اجراي طرح مشمول
دريافت امتياز بدون سقف امتيازي و شرکت در قرعه‌کشی می‌شوند.
بانک
صادرات ایران در راستای بهینه‌سازی سیستم‌های مخابراتی خود از سال گذشته با
تجهیز نرم‌افزار و سخت‌افزارهای مورد نیاز، تلاش ویژه‌ای برای بالا بردن
سرعت انجام تراکنش در پایانه‌های فروش به کار برده که با همکاری شرکت
مخابرات در برخی مناطق کشور تا ٤٠ درصد و در برخی مناطق تا ٨٠ درصد بر سرعت
انجام تراکنش‌ها افزوده شده است.
میانگین زمان تراکنش در ٨٠ درصد مناطق
تحت پوشش شرکت در سراسر کشور، به  ٥/٥ ثانیه ارتقا یافته و تجهیزات
سخت‌افزاری لازم برای ظرفیت‌سازی و ارتقای سه برابری توان پردازش
تراکنش‌ها، و در نتیجه رضایت‌مندی مشتریان بانک صادرات ایران و دست‌یابی به
اهداف مورد نظر سال ٩٨ انجام شده و برای پاسخگویی به نیاز و درخواست
مشتریان هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.
همچنین در راستای کاهش زمان حضور
تکنسین‌ها در زمان اعلام خرابی و پشتیبانی ضروری (EM) از پایانه‌های فروش
در جهت بالا بردن میزان رضایت‌مندی مشتریان تلاش‌های مطلوبی صورت‌گرفته و
برای رفع نیازهای مشتریان آمادگی‌های ویژه‌ای در شرکت پرداخت الکترونیک
سپهر بانک صادرات ایران فراهم شده است.

برای مشاهده شرايط و نحوه كسب امتياز طرح «فروش طلایی ٢» اینجا کلیک کنید.


برچسب ها برچسب ها :
نویسنده : نویسنده : reza  نظرات : نظرات : 0    تاریخ : تاریخ : ژوئن 3, 2019

نظر دهید

مطالب اخیر


تمامی حقوق برای رهسپار محفوظ می باشد .

%u0637%u0631%u0627%u062D%u06CC %u0633%u0627%u06CC%u062A
طراحی سایتسئوسرویس و تعمیر کولر گازیاجاره ویلا - فروش ویلا - ویلا شمال